Abarth 500 Rally R3T

Abarth predstavlja svoj najnoviji trkaći dragulj na 51. reli natjecanju Sanremo. Abarth 500 R3T posuđuje svoje ime promotivnom reli natjecanju 2010. s dva trkaća događaja (europskim i talijanskim) na kojima je sudjelovao s modelom Abarth 500 Assetto Corse. Za Abarth to znači povratak na promotivna kupska događanja, nišu u kojoj je bio prisutan preko trideset godina. Da budemo precizniji od 1977. kada je održano prvo natjecanje A112 Abarth Championship nakon čega su uslijedili trofeji Fiat Uno, Uno Turbo, Cinquecento, Seicento, Punto Kit i Super 1600, Stilo i Panda Kit. Reli verzija modela Abarth 500 homologirana je za skupinu R3T, kategoriju automobila s turbopunjačem zapremnine do 1600 cm³. Ta je klasa budućnost specijalne kategorije jer predstavlja dobar kompromis između troškova i performansi automobila. Savršeno za privatne vozače i mlade osobe koje žele pokazati što znaju u pravom trkaćem automobilu, sposobnom za iznimne performanse već s osnovnim paketom opreme.

Zapremnina pogonske jedinice modela Abarth 500 iznosi 1368 cm³ i opremljena je turbopunjačem fiksne geometrije Garret GT 1446 snage 180 ks (132 kW) pri 5500 o/min. Mjenjač je sekvencijalan, s prednjom mrežom i 5 brzina, a opremljen je samoblokirajućim diferencijalom s više pločica, spojkom s dvije pločice i posebnim pogonskim osovinama. Asfaltni naplatci 7” x 17” OZ dizajnirani su za gume 19/62-17. Kočnice Brembo su s diskovima, ventilirajućim sprijeda s 4 čeljusti te s tvrdim diskom straga s razvodnikom i upravljačkim mehanizmom kočnica. Ručna je kočnica hidraulička. Abarth 500 Assetto Corse opremljen je posebnim zavarenim stabilizacijskim polugama na karoseriji, odgovarajućim zaštitnim mehanizmom i sjedalima s homologacijom FIA i sigurnosnim pojasevima s učvršćenjem u 6 točaka. Težina je najmanja propisana za dotičnu kategoriju: 1080 kg bez opterećenja.

TRKAĆI DRAGULJ

Iznimna je pažnja posvećena tome da se ovjes može prilagođavati po visini sukladno pojedinačnom stilu vožnje svakog vozača. Trkaći su amortizeri prilagodljivi, s koaksijalnim i opružnim prstenastim maticama za promjenu visine do tla, plus posebne podloške za namještanje zatura i zakreta kotača.

Ista je pažnja posvećena i detaljima, počevši s vanjskim ruhom koje je ostalo odano tradiciji i dodatno urešeno prekrasno oblikovanom unutrašnjosti i instrumentima.